søndag den 29. september 2013

Baby Cucpcakes

Velkom til verden  baby cupcakes
Welcome to the world baby cupcakes

 English text in black colour

Godmorgen,  vi har fået en ny lille menneske i vores venne- familie kreds.  Min datters veninde er blevet velsignet med en smuk pige.  Min datter bagte 24 Pink Velvet cupcakes til den glade familie og jeg havde tilbudt at lave pynten. Jeg havde forestillet mig 3- 4 bamser og nogle blomster og nogle små sut. Jeg har aldrig lavet bamser før, så jeg googlede og fandt flere gode How To´es.....på bamser og sut. 

Goodmorning, our friends - family circle has been enlarged by a new born. My daughters friend has been blessed with a beautiful baby girl. So my daughter baked 24 Pink velvet Cupcakes for the happy family and I made the decorations. In my mind I had the picture of 3 - 4 mini teddy bears , pink flowers and some mini pacifiers.  I have never made teddy bears before so I googled and found lots of excellent How To ´es on teddy bears and pacifiers.





Det blev til kun en lille bamse.  På trods af flere gode How To´es var den svær at lave. Som jeg har fortalt tidligere, jeg er ikke så god til at lave figur. Jeg synes også at proportionerne var svært.  Så den blev ikke helt sådan buttede som jeg ville have den.  Men sød er den alligevel ikke.......Med den lille skørt og sløjfe, min egen tilføjelse.

Well, I only made one teddy bear. Despite lot of excellent How T0´es, I found the litte teddy bear difficult. I have told earlier that I am not so good at making figurs. I also found that the propotions were difficult. So it did´nt come out as chubby as I wanted it to be.  But I finelly made one wich I liked and it is cute, is´nt?  With its tutu and hair bow my own addition.


lille bamse bjørn fra siden
little teddy bear from the side

lille bamse bjørn forfra
little teddy bear from front


Jeg fandt en sød lille How To på mælke flasker på Coloured Sugar som vejledning. Her er linket : http://www.colouredsugar.com/baby-shower-cupcake-toppers-milk-bottles/

I found a cute little How To on milk bottle on Coloured Sugar as guide. Here is the link : http://www.colouredsugar.com/baby-shower-cupcake-toppers-milk-bottles/



Have en smuk uge :)
Wishing you all a beautiful :)


2 kommentarer: